VAD SKA JAG GÖRA I SOMMAR DEL TVÅ

I sommar ska jag åka på RIDLÄGER för första gången på BJÖRÄNGS GÅRD.Det ska bli så kul. Jag ska åka dit med mina kompissar och min kusin Madeleine hon har en blogg den heter ponybrud.blogg.se. Jag vill så gärna ha en häst som heter Casmir eller en so heter Tina. Tina är en fux så zöööt. Casmir är en isabella färgad häst han är bara så himmla gulig. Jag längtar så himmla mycket.Men jag vill absolut inte sova i brygghuset det är så litet och läskigt. Men det kommer jag nog inte att få göra för vi är Fem styckna som vill sova i samma rum. I brygghuset kan man bara sova fyra personer.   







här är TINA!!!!!!(det finns ingen bild av Casmir)

Kommentarer
Postat av: E<33

Ni kommer att få jätteroligt! Du får säkert en jättesöt och snäll häst:)<33

2012-03-30 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
raffepaffe -